12 december 2010

JAG SYNAR DINA KORT

Helgen har om möjligt gått fortare än vanligt. Jag har jobbat i baren på ringversen och balen, som tidigare nämnt. Det var verkligen mycket angenämt båda dagarna, men kanske lite trevligare igår, eftersom det var så festlig stämning. Inte minst bland pfd-KMarna, blink blink.

Jag vet inte hur många timmar jag jobbat ideellt på den där kåren nu. Igår fick jag min första form av lön, 245 kronor och en prick till middagarna. (3 prickar = gratis middag). Slår man ut detta arvode på antal timmar har jag en timlön på några ören, haha. Om ens det.

Igår kom jag i säng halv sex, imorgon ska jag gå upp klockan sex. Luciatåget på kåren får inte missas, även om jag i det närmaste kommer lida av jet lag.


Den snygga balsläppspostern som FOTÒN gjorde. Min hand är den vita. Phedt. Nu: sängen.




Tvetydighet och dubbelmoral, det kom allt från rätt käft det.

Tack hej, fuck dig, jag har fått nog.
Har fått nog.

Inga kommentarer: