9 november 2010

Mörkret

Denna dag kan sammanfattas enligt följande:

- SNÖSTORM
- Ekonomikurs vars nivå ligger högre än ekonomi tvåornas nivå.
- Införskaffning av kurskompendium, dvs ett kilo papper som ska läsas igenom på fem veckor, då tentan är. Plus en bok.
- Kursstart av mikrobiologi som kommer ta STÖRT mycket av min dyrbara tid.
- Införskaffning av kurskompendium som ska läsas. Plus bok. Bä.
- Två promenader till och från Genetikcentrum, i SNÖSTORMEN.
- Genomgång av min kemitenta med kursansvarig, som var ledsen över att det tyvärr inte fanns nån restuppgift att göra för att sona för de 2 ynka poäng som fattades för att få en 5a.
- Igår var officiellt den sista dagen jag skulle köra bil för resten av det här året. Jag grips av smärre panik när jag ser hjulen spinna för bilarna. Jag hatar halka!!

Inga kommentarer: