7 november 2010

The world turns and I'm still in it.

Långhelgen har gått fort. Vilket är föga förvånande. Men den har på många sätt varit fantastisk. Veckan började som bekant illa med tenta både tisdag och torsdag. Än värre är att båda tentorna var för svåra för mitt eget bästa, trots att jag studerat flitigt efter alla omständigheter. Det skulle passa att säga att jag blir glad om jag får godkänt, men sån är inte jag. Jag vet att jag inte scorat högsta betyg och det gnager alltid lite grann. Jag är sämst på att inse att godkänt i sig duger gott och väl. Hur som haver slutade helgen med tentafest hos Maja och Annika, som övergick i utgång på Stocken, som slutade i "efterfest" hos Gunvor Halldén. Mycket, mycket angenäm kväll, på min ära. Resten av helgen har jag städat, tvättat och hängt med Gunvor Halldén. Fan va fint.

Veckan som kommer blir lika intensiv som alltid. Två kursstarter, den här gången mikrobiologi och ekonomi (BLÄÄÄH, ekonomi? kom igen..) Idag ska jag ta tag i dansen på riktigt och försöka göra något konkret.

Inga kommentarer: