20 januari 2011

ULTUNA I ETT NÖTSKAL

Idag när jag i vanlig ordning gick in på kåren runt tiosnåret möttes jag av en ettrig Räv och en lite hispig kårordförande. När jag frågade vad som stod på fick jag reda på att den fallosymbol som under tisdagens Årekickoff tillverkades av snö mitt på campus var tvungen att förstöras. Och det illa kvickt. Det som under tisdagen hade varit ett kul bus blev nu ett blodigt problem eftersom Ultuna inom en timme skulle få besök av ingen mindre än Estlands president.

Det GÅR inte att inte rent utav älska denna bisarra händelse.

Problemet var bara att det hade regnat och frusit på under natten. Fallosymbolen visste vad den ville.

Den ville stå där.

2 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ sjukt irriterande!
speciell5t när de falloälskande männskorna hade tramat i snön ordet PENIS! Det var rätt så ansträngande att trampa över hela ordet så bokstäverna inte kunde synas lika bra som innan. Det var nog veckans träning för kårordf o Räven...OMG!
Jävla påhitt!

Julia sa...

Jag kan tala om att det var helt klart jobbigt för den stackars pumpen... däremot var inte fallossymbolen riktigt lika ståndaktig som den gav sken av :)
//Hispiga kårordföranden