19 januari 2011

BARA FÖR ATT


Det här hästastycket kan knappast indriva mycket kosing till citygross då den förmodligen kan skrämma slag på jordens alla organismer och ickeorganismer. Men den tilltalar mig lite ändå, eftersom den är så groteskt ful. Och har sår på mulen.

På lördag far Ultunas rövgäng på skidresa till Åre, men försmak av vad Åre har att erbjuda berfarades redan igår när det var årekickoff på kåren. En kväll med dess manér kan helt logiskt inte sluta gott för somliga. Som tur var var jag städad (rätt så) och pallrade mig upp ur sängen alldeles för tidigt i morse.

Vår djurfysiologi är i full gång och dagen har spenderats framför ett mikroskop kikandes på gettarmar och senor. Det kommer verkligen att bli en fantastisk kurs. Synd att den ligger så otroligt olägligt tidsmässigt med tanke på min "lilla" kåraktivitet jag nu lever för. Men det här ska gå i lås. Eftermiddagen har jag spenderat dansandes, efter en powernap på 20 minuter som blev 3 timmar. ALLA DANSER ÄR TYP KLARA NU! WAH!! :D

Inga kommentarer: