30 december 2010

SHREDDER CAT HAS NO MORE PAPERZ TO SHRED

Nyårsmaten är inhandlad. Törleyn ligger redan på kylning och imorgon klockan tre drar vi igång med matlagningen. Själva framställningsprocessen av denna nyårsafton är alltså en social sak i sig, fantastiskt!

På lördag, så fort jag känner mig kapabel, så bär det hem till Uppsala igen. Iiihh!
Snacka om att det är vemodigt och euforiskt på samma gång. Men hade jag inte haft sjutusen saker att göra över julen hade "ledigheten" gått att njuta av på ett helt annat sätt.

Jag har till och med pluggat jätteduktigt och gjort några danssteg idag. Framsteg minsann. Men, som sagt, jag känner att jag börjar stå och trampa av rastlöshet. Mitt jobb i Kreschne är klart för den här gången. Fast jag tror jag tar med mig Märsta, Johanna, Cissi och Järe i bagaget och gömmer dem i Uppsala, så jag har dom hos mig jämt jämt jämt!

Inga kommentarer: