2 oktober 2011

HELGEN INNAN JAG FAR

Nedräkningen är nu så nära noll den bara kan vara. IMORGON åker jag och Stina till Side i Turkiet! Som vi ska bada och sola. Dessutom har vi planerat att åka båt och gå på spa om det vill sig. Klockan sex imorgon bitti far vi till arlanda och sen vidare. Det bästa med resan är att Stina inte vet om hur flygrädd jag är. En liten detalj jag missat berätta. He!

Igår fick vi för oss att gå ut på Norrlands där det var tusen teknologer. Jag hängde mest uppe i de finare salongerna och snackade skit och dansade något som skulle kunna kallas styrdans med Oskar. Himmel vad dåliga vi var. Jag kan absolut inte dansa styrdans eftersom jag naturligt inte kan låta mig föras. Det sitter liksom i mina dansgener att man sköter allt själv. Detta tillsammans med att Oskar inte visste vilken dans vi ens rev av samt att båda var på snusen gjorde det inte bättre. Men kul var det! Kvällen avslutades på efterfest i denene tredje mans lya med tusen teknologer. Dock låg vi mest och halvsov i Viktors säng, jag Stina och Persson. Därför lägger jag upp den här fina bilden på oss. Den är i och för sig inte tagen varken igår eller på Norrlands. Men ändå.







Inga kommentarer: