19 oktober 2011

GOT LEFT

DAGEN TENTA om 7 minuter. Jag sover inte. Än.

Igår, eller tidigare idag om man vill för den delen, kunde jag inte heller sova. Då kom jag på ett gammalt beprövat knep som mödrar och fetton tagit till i alla år. Nattamat! En skål turkisk yoghurt, en smörgås och en pepparkaka senare somnade jag gott. Snacka om att det bara är psykiskt.

Men jag vägrar göra det till en vana för mina sömnproblem. Nu handlar det mest om tentaångest, vanlig ångest och annalkande förkylning. Jag har under de senaste månaderna varit ständigt småförkyld och nu känner jag riktigt mjuk om kroppen så att säga.

Tyvärr har jag bangat de senaste veckornas bonde söker fru-pub på kåren. Jag kollade på det här hemma idag och kom en ny programidé - fru söker bonde. Yay!

Min bästa låt

Inga kommentarer: