23 december 2010

SKAMLÖST

Loppis i Kristinehamn betyder fynd av märkligaste slag, där värdelösa prylar ofta har prissatts hutlöst, och riktiga antikviteter går för en tia. En totalt värdelös porslinskatt som skulle passa sååå bra bland alla tretton andra porslinskatter hemma på spishällen kan man räkna med kostar jättemycket för mycket. Mitt fynd i går ett par rådjurshorn och ett halsband med pälsbollar på. Halsbandet var "urban couture", så de skulle ha femtio kronor för det eftersom det en gång i tiden hade kostat 600(!! Ofattbart). Femtio kronor var dock ett skamlöst pris för några pälsbollar, så jag fick det för fyrtio. Jag hittade även ett par lösa rådjurshorn för 30 kronor. Frågan är nu bara vad jag ska göra med mina loppisfynd som andas jakttema.

Och så kom jag på det.
FOTOSESSION!!

Tema jaktoffer.


Inga kommentarer: