20 december 2010

IMORGON GÄLLER DET!



Den här låten får mig att sakna Kristinehamn lite extra. Den påminner om gymnasiet när jag bara lyssnade på den här typen av musik och ville för allt i världen skaffa dreads, typ. Riktigt där är jag inte längre, men det krävs inte mycket för att komma in i samma känsla igen, i synnerhet inte när det bara är lite drygt tolv timmar kvar tills jag sätter mig i bilen och kör hem mot de fina granskogarna.

Igår var det söndag. Det betyder fest! Allting började med att Fredrik hade blivit facerapead och att ett evenemang vid namn FEST! hade uppkommit på lördagen. Han ändrade dock dag till söndag. Sen bytte han plats till Antoschs korridor. Bekvämt nog bor Antosch tio meter ifrån mig så det krävdes inte mycket för att ta sig dit. Så mitt uppe i tentaplugget festade vi till lite. Andra festade till mer än jag, vill jag lova. Men den här måndagen har ändå känts som en lång olidlig söndag.

IMORGON GÄLLER DET!

2 kommentarer:

Stina sa...

hur gick det för lilletéhnsil egentligen? jag har inte fått höra resultatet av denna tillställning, SKÄRPNING. men mest av allt:

LYCKA TILL!!!!

kaky sa...

Tehnsill blev inte utom all hjälp, och det kom ingen hiss i hans väg under hela kvällen. Men några grytor popcorn blev det! :D