26 december 2010

EN VANLIG DAG I KRESCHEHAMN

Den här dagen har varit väldigt bisarr, som en förlängning av gårdagen. När jag så sakteliga lade bitarna på plats i morse resulterade det i att jag har gått och småfnittrat hela dagen lång. Gårdagen var helt enkelt en kväll att minnas, trots att det egentligen inte hände något speciellt. Jag träffade knappast många gamla ansikten. Jag höll mig till en liten skara människor hela visiten på statt. Jag lootade en änglatrumpet av plast och blev fälld på dansgolvet. Eller fick hjälp att trilla i alla fall. Det resulterade i ett ont öra och ett stort blåmärke på ryggen. Jag köpte ingenting i baren men lyckades ändå få godkänt i en ölhävartävling. Jag fick lov att kyssa korset på ett radband och ropa amen utanför stadshotellet klockan halv 3 på natten. Och taxifärden hem till Märsta bestod av en rad händelser och citat som jag kommer kunna skratta åt länge.


Det här är jag och jaktlaget, när vi drog ut och lattjade lite björn. Om ett år är det juldagen igen.

Inga kommentarer: