7 december 2010

DAGENS HABEGÄR


Dagens habegär.



Vill ni veta vad som står på schemat idag?
Tänkte väl det.

MIKROBIOLOGI, trololo! I slutet av dagen hade vi frågestund, och efter det var tanken att jag skulle hem och bli smart, men så kom jag på att i Stinas frys låg det godaste av pluggodis (jordnötstryffel), så jag for dit för att roffa åt mig lite. Det fick bli några saffransskorpor a la Megafon också, härligt! Nu är jag hemma, har sovit en timme eller så. Har inte ätit nån mat än, eftersom jag inte har någon mat att äta. För första gången visar sig studentlivet vara en riktig pärs. Jag är löjligt fattig.

Jag är hungrig och pank. Låter som en annan uteliggare, pöhö.

Ikväll ska jag nog dansa lite!

1 kommentar:

agnes sa...

men kaka jag har tomatsoppa med små söta krutonger till dig!